Hotelbeveiliging, veiligheid voor uw gasten

Hotelbeveiliging zorgt voor veiligheid van zowel gasten als personeel om zodoende het bezoek aan uw hotel zo aangenaam mogelijk te maken. Onopvallend, maar toch op een gastvrije manier aanwezig, 24 uur per dag en 7 dagen in de week.

Gastvrij en flexibel

Onze beveiligers weten als geen ander hoe een veilige situatie te creëren, zonder daarbij concessies te doen aan het gastvrije imago van uw hotel. Ook wij zijn onderdeel van uw visitekaartje en zullen altijd zorgen voor een nette en vriendelijke uitstraling. Als beveiligers zijn wij onderdeel van uw filosofie als hotel, waar uw gasten en medewerkers zicht prettig bij voelen.

24/7

Hotels zijn een continue bedrijf met veel beweging zowel ’s nachts, ’s avonds als overdag. Waarbij gasten, personeel en leveranciers zich thuis mogen voelen binnen door u bepaalde kaders. No-Point Security verzorgd de beveiliging 24/7 of op de momenten waarop u dit nodig is. Ook ad-hoc beveiliging voor grote feesten of evenementen kunt u bij ons afnemen.

Hotelbeveiliging; wat houdt dit in?

No-Point Security voert de volgende beveiligingswerkzaamheden uit:

  • Surveillance ronden (structureel en incidenteel)
  • Ontvangst en checken van genodigden op gastenlijst
  • Informeren van gasten
  • Calamiteiten opvolging
  • Openings- en sluit ronden
  • Waarborgen van veiligheid voor uw gasten, medewerkers en eigendommen
  • Nachtreceptie

Representatieve uitstraling

Al onze hotelbeveiligers beheersen de Nederlandse taal en zullen te alle tijde in kostuum op uw hotel locatie verschijnen. Wij zijn ervan overtuigd dat een verzorgde beveiliger het beste in uw omgeving past. Waardoor er voor zowel nationale als internationale gasten een gevoel van veiligheid en vertrouwen is.

Informatie over hotelbeveiliging

Heeft u vragen over de mogelijkheden betreft hotelbeveiliging? Via ons contactformulier kunt u uw vraag alvast stellen en wij zullen binnen een dagdeel van ons laten horen. Telefonisch zijn wij bereikbaar op 0252 689 911. Natuurlijk maken wij het liefst persoonlijk kennis met u, zodat wij u en uw hotel kunnen leren kennen.